להשיג מראה טבעי בטיפולי אסתטיקה בפנים

טיפים חשובים למראה טבעי – ד"ר חגי בצר מסביר

אם את חושבת על לעבור טיפולי אסתטיקה בפנים אך חוששת שאולי התוצאה תהיה עשוייה ומוגזמת – חשוב שתראי את הסרטון הזה.
הרצון לעבור טיפול אסתטי שיספק בסופו מראה טבעי ונעים הוא ברור – טבעי שתרצי טבעי.

בדיוק בגלל זה הכנתי את הסרטון הבא. בסרטון אסקור טיפים חשובים שכדאי לך להכיר לפני שתיגשי למרפאת האסתטיקה.

הטיפים יעזרו לך להבטיח שהתוצאה תהיה טובה והמראה יהיה טבעי.

הרצון הראשי של אישה שמגיעה לטיפול אסתטי בפנים הוא, שהתוצאה תהיה טבעית בין אם טיפול להצערת העור, בין אם חומצה היאלרונית או בוטוקס.

המראה הטבעי מאד חשוב, והחשש הוא שהתוצאה שתתקבל תהיה מוגזמת.

אך ברוב המוחלט של המקרים, הטיפול האסתטי בפנים מניב תוצאות יפות והמראה הטבעי מושג לשביעות רצון המטופלת. 

למרות זאת, לפעמים נדמה שבכל מקום את רואה נשים עם מראה מוגזם ולא טבעי, אבל זו בדיוק ההטייה וההטעיה!

אתן רואות כל הזמן טיפולים מוצלחים שאתן פשוט לא מצליחות להבחין בהם – כי זה המשמעות של המראה הטבעי – טיפול שלא ניתן להבחין בו, בעוד שהכשלונות מטבען בולטים, ואפילו שאת נתקלת במעט מהן – רק אותם את זוכרת!

אתן כרטיס הביקור של הטיפול שלנו, והרי אף אחת לא תלך לרופא שמבצע טיפול אסתטי בפנים עם תוצאות לא טובות וטבעיות. לכן הצורך שלנו להשיג את המראה הטבעי, גדול לפחות כמו הרצון שלכן, ככה שבעצם את ואני – בדיוק באותה סירה.

אז איך תבטיחי לעצמך את המראה הטבעי ? הנה כמה טיפים:

  1. צעירה בקבוצת הגיל – התייצבי מול המראה והגדירי לעצמך, מה בדיוק מפריע לך. איזה תיקונים נדרשים כדי להרגיש יותר טוב עם עצמך. וזכרי את המוטו שאני שב ומשנן: המטרה של הטיפול הקוסמטי איננה להקנות לך מראה של נערה בת 17, אלא לגרום לך להיראות צעירה לקבוצת הגיל שלך. אז בחני את המראה שלך במראה, וצייני לעצמך , מה לדעתך יגרום לך להיראות טוב יותר. ואת הרשימה הזאת הציגי לרופא.
  2. תיאום ציפיות בשיחה המקדימה עם הרופא המטפל – לאחר שהצגת את רשימת "התיקונים" הנדרשים, לדעתך – קבלי ממנו את המטרות הניתנות להשגה בטיפול. תאמו ציפיות. הביני מה ניתן לעשות ולהשיג ומה יקנה לך את המראה הטבעי.
  3. שוחחי עם הרופא על הצרכים שלך – אני שב ומדגיש לפני המטופלות: אל תבואו עם דעה מגובשת. בואו עם רשימת הבעיות – ובקשו לשמוע את הפתרונות. לעתים קרובות, יש פער בין מה שאת, המטופלת, מצפה לו, לבין מה שהרופא המטפל, המנוסה, יכול לעשות. והמטרה היא – להידבר, לשאול, ולתאם את הציפיות לאפשרויות.

אלה הטיפים שאני מציע לכן, המטופלות, כדי להשיג את המטרה הנכספת – המראה הטבעי.

אני, לעצמי, מציב עוד שתי הנחיות שיסייעו לי לעמוד בציפיות שלכן. האחת, "עדיף לשים פחות ולהוסיף, מאשר יותר ולהצטער" – בזמן הטיפול, להתחיל "בקטן", בטיפול זהיר ומאופק של הבעיה, ולהוסיף טיפולים או חומרים ככול שיידרשו.
והשניה, אני מעדיף להשתמש בחומרים מתכלים בטיפולים הקוסמטיים.
חומרים כאלה אמנם עמידים פחות, אבל בפנים הדינמיות – שזזות ללא הרף, ואינן סלחניות ומקשות על חומרים המוזרקים לפנים, עדיף להשתמש בחומרים שמאפשרים תיקונים ושינויים בבוא העת, אם יידרשו.

סרטונים נוספים בנושא:

הטיפ היומי של ד"ר חגי בצר

הטיפ היומי

14 Videos

תשאירי פרטים ואדאג שיחזרו אליך לפרטים

רוצה להתייעץ איתי?

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

דילוג לתוכן