הקמט בין הגבות – מילוי בחומצה או טיפול בבוטוקס?

שאלת צופים – אורית כהן

השאלה של אורית כהן חוזרת על עצמה פעמים רבות – נשים המעוניינות לטפל בקמט שבין הגבות. המנוסות שבכן יודעות שלא תמיד הבוטוקס מביא תוצאה מספקת, אבל מילוי הקמט ישירות בעזרת חומצה טומנת בחובה בעיות אחרות ובעצם לא ברורה התשובה – מה הטיפול העדיף בקמט הכה נפוץ.

בסרטון הבא אענה בהרחבה לשאלה של אורית ואסביר מהם קמטי ההבעה ובאופן ספציפי מהו קמט הזעף שבין הגבות, מה היתרונות והחסרונות של טיפול באמצעות בוטוקס ובאמצעות מילוי בחומצה היאלרונית, ובסוף אביע את דעתי לגבי השאלה הזו שנמצאת במחלוקת גם בקרב רופאים, ואציג מה הדרך בה אני בוחר כדי לטפל בבעיה והכי חשוב – אצייד אותך בכלים שיעזרו לך לנהל דיון נכון מול הרופא שלך ולהבטיח לך את המראה אותו את מחפשת.

קמטי ההבעה

קמט הזעף או הקמט שבין הגבות הוא בפועל אחד מקמטי ההבעה – קמטים שנוצרים בזמן ההבעה ובאופן תקין אמורים להעלם בזמן המנוחה. קמטים כמו קמט המצח, קמטי החיוך ועוד. מה שמאפיין את קמטי ההבעה הוא שהדרך הנכונה לטפל בקמטים הללו הוא באמצעות הזרקת בוטוקס למצח או לכל אזור אחר בו נחרט קמט ההבעה. 

הקמט מסביב לעיניים הוא חריג. לא רק שהוא בין ראשוני הקמטים שנוצרים, הוא גם הקמט שהכי קשה להיפתר ממנו באמצעות הזרקת בוטוקס.

לכן לעיתים עולה האפשרות להזריק חומצה היאלרונית כפתרון מהיר לבעיה. אך לפתרון זה מספר בעיות שיכולות גם להיות משמעותיות. עד כדי כך הוא שנושא זה מהווה מקור לוויכוח מקצועי בין הרופאים שניתן לחלק אותם לשני סוגים – כאלה שתומכים בהזרקה של חומצה כפתרון וכאלה שלא.

בסרטון הבא אסקור בהרחבה את השיקולים לכאן ולכאן, הודות לשאלתה המצויינת של אורית כהן, וכרגיל אעזור לך לעשות סדר בבלאגן ואתן לך כלים שיעזרו לך לנהל דיון נכון עם הרופא שלך כך שתוכלי לוודא שאת מקבלת את התוצאה שרצית. אה והכי חשוב – עד סוף הסרטון גם תדעי מה הדעה האישית שלי בנושא…

סרטונים נוספים בנושא:

הטיפ היומי של ד"ר חגי בצר

הטיפ היומי

14 Videos

תשאירי פרטים ואדאג שיחזרו אליך לפרטים

רוצה להתייעץ איתי?

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

דילוג לתוכן