טיפול הערפד (PRP)

להצערת העור וטיפול במרקם עור הפנים – ד"ר חגי בצר מסביר

טיפול הערפד – אם עדיין לא שמעת על הטיפול הפופולרי בקרב הכוכבות והנוצצות לשיפור מרקם עור הפנים עליו כולן מדברות – זה הסרטון בשבילך.
עם ההתבגרות, החל בגיל 35 בערך, עור הפנים שלנו מתחיל לאבד מרעננותו. הסיבה: ייצור החלבונים בגופנו נפגע. אחת הדרכים היעילות לטיפול בהידרדרות עור הפנים – הוא 'טיפול הערפד' המידוע – טיפול שמתבסס על שימוש בדם שלך שעובר טיפול בצנטריפוגה ומוזרק חזרה לעור הפנים.
וזו גם אחת הסיבות לפופולריות הרבה של הטיפול – זה לא יכול להיות יותר טבעי מזה.
אם את רוצה לשמוע עוד – זה בדיוק הסרטון שלי בשבילך.

טיפול הערפד הוא אחד הטיפולים היעילים המחזירים לעור הפנים את רעננותו. שמו של הטיפול – טיפול הערפד – מלמד על אופיו. הוא מבוסס על שאיבת דם מגוף המטופלת והזרקתו בכמה נקודות בפניה, כדי להחזיר לעור הפנים את חיוניותו .

על הידרדרות מרקם העור.

על שמירת מרקם עור הפנים אחראים החלבונים בגופנו. עם הגיל, תהליך ייצור החלבונים בגוף נפגע .איכותם פוחתת וגם הכמות שנוצרת מתמעטת. התוצאה – העור מאבד מרעננותו. חוסר החלבונים בעור גורם למראה נפול , אפרורי ועייף.

טיפול הערפד משמש כדי להשיב לעור הפנים את רעננותו.

כמה דרכים מקובלות לטיפול במרקם העור, כדי להשיב לו את רעננותו. האחת היא, הזנה של העור והחדרת החומרים החסרים. דרך אחרת – טיפול בתאים המייצרים את החלבונים, כדי 'לעודד' אותם להגביר את ייצור החלבונים.
וזה היתרון של טיפול הערפד. הוא עושה את שני הדברים: גם מחדיר חומרים חסרים לעור וגם ממריץ את פעולת התאים.

טיפול הערפד – כיצד הוא נעשה הטיפול?

בדמנו שני חלקים עיקריים: גופיפי הדם והפלזמה. בפלזמה מצויים החלבונים ומרכיבים חיוניים אחרים שהגוף זקוק להם. בטיפול הערפד אנחנו, לוקחים את הדם ששאבנו מגוף המטופלת, מכניסים אותו לצנטריפוגה המסתובבת במהירות וכך אנחנו גורמים להפרדה של שני המרכיבים.
את הפלזמה שהופרדה מהגופיפים אנחנו שואבים מבחנה שבה אנחנו מוסיפים פקטורי גדילה שהם ההורמונים שתפקידם לשפר את פעילות תאי העור. לאחר שעשינו זאת, אנחנו לוקחים את הפלזמה ומזריקים אותה לכמה נקודות בפניה של המטופלת (תהליך הדומה לזה הקרוי מזותרפיה – ועל כך, בנפרד). ההזרקה של הפלזמה המועשרת לעור הפנים משיגה שלושה יעדים המשפרים את מראה העור:
ראשית, עצם הפציעה המבוקרת של העור באמצעות הדקירות כופה על העור להתחדש. תאי עור ישנים מוחלפים בתאים חדשים.
שנית, החדרת הפלזמה שבה החלבונים המסייעים לעבות את העור גורמת לעור הפנים להתעבות ומשפרת את זרימת הדם בו.
ושלישית, אותם פקטורי גדילה שהוספתי לפלזמה תורמים גם הם לשיפור זרימת הדם ולפעילות יעילה של התאים.
וזה סוד ההצלחה של טיפול הערפד. עור הפנים נעשה עבה ומלא יותר ומראהו חיוני יותר.
טיפול הערפד גם מעצים טיפולי אסתטיקה כשהוא משולב איתם כמו למשל עם עיצוב ופיסול הפנים ובכלל עם טיפולים אסתטיים אחרים.
אם, למשל, יש שקעים מתחת לעיניים או חריצים בצדי האף, טיפול הערפד לא יעלים אותם. יש לשלב את הטיפול בקמטים או בחריצים עם טיפול הערפד ואז – רק אז – התוצאה תהיה מושלמת. במקרים אחרים, שילוב של טיפול הערפד עם פילינג בלייזר יביא להצערה של העור, להזנה שלו וגם לחידוש הצמיחה ולחידוש רקמת העור.

שילוב מנצח.

וכמו תמיד, לשאלה הנכונה – איך תדעי, את, המטופלת, איזה שילוב מתאים לעורך? – יש תשובה שאני שב וממליץ עליה: התייעצי עם הרופא שלך. אין טוב ממראה עיניים כדי להחליט מהם הטיפולים הטובים לשיפור מראה פנייך.

סרטונים נוספים בנושא:

הטיפ היומי של ד"ר חגי בצר

הטיפ היומי

14 Videos

תשאירי פרטים ואדאג שיחזרו אליך לפרטים

רוצה להתייעץ איתי?

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

דילוג לתוכן