הרמת גבות ומראה פתוח ומואר של העיניים

המדריך המלא לטיפולי אסתטיקה מסביב לעין – ד"ר חגי בצר מסביר

אומרים שהעיניים הן החלון לנשמה, אך למרבה הצער הן גם המקום הראשון שבו ניכרים סימני הגיל – הקמטוטים, הכהויות, המראה העייף ועוד פגעי גיל שפשוט פוגעים במראה הרענן והחיוני. 
על כל הפגמים האלה דיברתי לא פעם אחת בכל סרטוני הסבר וסרטוני הטיפים שלי, אבל במרפאה ברור שהעין היא לא רק הגבה שרוצים להרים, או הכהות שרוצים לטפל, ואפילו לא הקמטוטים שמסביב לעין. העין היא מכלול של דברים שאם רוצים לייצר מראה שגם יראה רענן וחיוני אבל גם טבעי, חייבים להסתכל על הטיפול באיזור העין כמכלול אחד.

בדיוק בשביל זה הכנתי את הסרטון הבא. פה תמצאי סקירה של כל הפגמים שניתן למצוא מסביב לעין, ועד לסוף הסרטון תדעי מה הגישה הטיפולית לאזורי העין השונים, כך תוכלי לתכנן יותר טוב עם הרופא שלך את הטיפול שלך, וגם תדעי מה לבקש כדי להבטיח מראה רענן ופתוח של העין מבלי להתפשר על המראה הטבעי.
למראה העיניים יש השפעה עצומה על מראה הפנים הכללי, ולא בכדי – הם נמצאים במרכז הפנים והם גם המקום הראשון שנפגע עם הגיל – שקעי עיניים, מראה עייף, כהויות מתחת לעיניים, קמטי החיוך (הקמטים בצידי העיניים), מראה גבות מורם וקמט הזעף (הקמט בין הגבות).

זו הסיבה שהקדשתי את הזמן לעשות את הסרטון הזה שדן במראה העיניים, אפילו שתוכלי למצוא אצלי בערוץ סרטונים רבים שדנים בהרחבה בכל אחד מהנושאים הללו. מעבר להתייחסות בודדת לכל פגם בנפרד, ישנו שלב שבו כדאי להסתכל על מראה העיניים כמכלול אחד ולא כצירוף של מספר בעיות. הסתכלות כזו תאפשר לך לבנות תוכנית טיפול טובה יותר שבסוף תתורגם לתוצאה טובה יותר, וגם תשפיע באופן חיובי על העלויות. 
בסרטון הזה אני מסביר על כל הפגמים שאפשר למצוא מסביב לעיניים, איך מטפלים בהם ואיך תוכלי, בעזרת הרופא שלך לתכנן את הטיפול הנכון בפגמים הללו.

סרטונים נוספים בנושא:

הטיפ היומי של ד"ר חגי בצר

הטיפ היומי

14 Videos

תשאירי פרטים ואדאג שיחזרו אליך לפרטים

רוצה להתייעץ איתי?

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

דילוג לתוכן