עיבוי שפתיים עם חומצה היאלרונית

איך אפשר לשמר את התוצאה בשפתיים לזמן ארוך יותר - ד"ר חגי בצר מסביר

מילוי שפתיים הוא אחד מטיפולי האסתטיקה המבוקשים ביותר בשל השפעתו החיובית על מראה הפנים.
הבעיה שלעיתים קרובות נשמעת הטענה שטיפול שפתיים לא מחזיק הרבה זמן. ובכן, זה תלוי בשאלה – האם את רק עושה מילוי שפתיים או האם את בונה את השפתיים.

בסרטון הבא, שהוא אחד מסדרת סרטוני ההסבר שלי בנושא מילוי שפתיים, אני מדבר על ההבדל בין גישות מילוי שפתיים שונות, וכיצד בחירה נכונה של הגישה יכולה להאריך את התוצאה של מילוי השפתיים, וכל זה תוך שמירה על המראה הטבעי של השפתיים. 
בעת ביצוע הזרקה של חומה היאלרונית לשפתיים, הרצון לקבל תוצאה ארוכת טווח ברורה. האתגר בשמירה נפח שפתיים לאורך זמן נעוצה בכך שפתיים הן אזור מאד מאד פעיל, דבר שגורם לכתישה מהירה של החומר וירידה בנפח שפתיים באופן מהיר.

בעיה זו אינה זרה לחברות שמייצרות חומצה היאלרונית להזרקה בשפתיים והן משקיעות זמן וכסף רב ביצירת חומרי מילוי שיוכלו להתמודד עם האתגרים שמציבים השפתיים. למרות זאת, להסתמך אך ורק על לא מספק ולרוב מסתיים בירידה גדולה של נפח השפתיים.
הדבר מצריך שינוי גישה, שבה לא מסתפקים במילוי שפתיים המסתמכת אך ורק על החומר, אלא מנסים לבצע בנייה של השפה – גישה שפועלת על הרקמה במטרה להשיג תוצאה טובה יותר.
בסרטון הזה אני מסביר את ההבדל בין מילוי לבניית שפתיים, וכיצד השיטות נבדלות אחת מהשניה במטרה להשיג מילוי שפתיים בעזרת הזרקה של חומצה היאלרונית לשפתיים.

סרטונים נוספים בנושא:

הטיפ היומי של ד"ר חגי בצר

הטיפ היומי

14 Videos

תשאירי פרטים ואדאג שיחזרו אליך לפרטים

רוצה להתייעץ איתי?

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

דילוג לתוכן