5 הטעויות הנפוצות שנשים עושות בהזרקות לשפתיים

ד"ר חגי בצר מסביר

על פי רוב הסיבה המרכזית לטעויות בפיסול ועיצוב השפתיים קשור בבקשות לא נכונות של המטופלת אשר מביאות בסוף לביצוע בעל מראה לא טבעי ואף מוגזם של השפתיים. 
כדי להמנע מכך, היה לי חשוב להכין את הסרטון הזה – כך תכירי את הטעויות הללו ותוכלי להמנע מהן – החל מבקשות שיפגעו בפרופורציות הנכונות של השפתיים, דרך התעלמות מהמגבלות הביולוגיות והאנטומיות של הרקמה, וכלה בציפיות לא ריאליות לגבי מה ניתן ומה נכון להשיג בטיפול הזרקה של חומצה היאלרונית לשפתיים.
בסרטון אני אציג את חמשת הטעויות הקריטיות ביותר, אסביר לך מדוע הן טעויות ומדוע הן יגרמו לתוצאה טובה פחות, אך יותר חשוב מכך לעזור לך להבין כיצד להמנע מהן ומה בדיוק כדאי לך לשאול ולבקש מהרופא שלך כדי לוודא שהוא יבין אותך כראוי ויביא לך את התוצאה היפה שאת רוצה.

טעויות שפתיים

הטיפול בשפתיים, מילוי או עיבוי ,הוא אחד הטיפולים המבוקשים והנפוצים בתחום האסתטיקה.
לפני שתתחילו בטיפול, הנה כמה טעויות שהמטופלות עלולות לעשות בבואן לטיפול.
שגיאה אחת – "תמלא לי את השפה העליונה בלבד". הבקשה הזאת, לעבות את השפה העליונה בלבד, היא, להערכתי, תוצאה של "עידן הסלפי". צילומי הסלפי נעשים, לרוב, בזווית מסוימת מלמעלה, מה שיוצר אשליה של שפה עליונה עבה יותר מבמציאות.
אז זכרי: לא כל מה שנכון לסלפי, מתאים למציאות. היחס הנכון בין השפתיים הוא שליש ושני שלישים. כלומר: השפה התחתונה עבה פי שניים מן השפה העליונה. אפשר לעבות את השפה העליונה, אבל אסור שתהיה עבה מן השפה התחתונה! פעולה כזאת תיצור לך מראה ברווזי. 

שגיאה נוספת שמטופלות עלולות לעשות – דרישה להזריק בבת אחת חומר מילוי רב לשפה, כדי להשיג תוצאות מהירות. טעות. הזרקה של חומר רב, תגרום לכך שהחומר יגלוש מן השפה העליונה אל אזור השפם ויעבה אותו ויקנה לשפתייך מראה "קופיפי" או "ברווזי". לא למראה הזה התכוונת, נכון? אז אל תבקשי להגזים.

השגיאה השלישית – בקשה של המטופלת מהרופא המטפל לתקן שפה בלועה. מה זו "שפה בלועה"? זו שפה עליונה ששני הקצוות שלה התגלגלו ונבלעו פנימה, אל תוך הפה. הבקשה של המטופלות מן הרופא המטפל היא למלא את הקצוות ולהשיב לשפה את המראה המלא והעגול למלוא אורכה.
ובכן, זו טעות. קצות השפתיים, כדאי לדעת, נבלעות פנימה כאשר קשת השיניים צרה. במקרה זה אין תמיכה מספקת של השיניים הצדיות בקצות השפתיים והן מתגלגלות פנימה. הזרקה של חומר מילוי לקצות השפה לא תחזיק מעמד לאורך זמן והחומר שהוזרק יתרכז במרכז השפה העליונה ויקנה למטופלת … נכון, מראה ברווזי.

ועכשיו לטעות נוספת של מטופלות – "השפתיים שלי עקומות – תיישר אותן". כדאי לדעת: השפתיים שלנו אינן סימטריות. ובכלל, הפנים שלנו לא ממש סימטריות. תמיד יהיה שוני מסוים בין הצדדים ובא-סימטריה הזאת יש אפילו חן. ולא רק זה. בדרך כלל מי שמתבוננים בך לא יבחינו הא-סימטריה הזאת, שמטרידה רק אותך.
ויש עוד סיבה שלא לנסות ליצור מראה סימטרי לשפתיים. התיקון הזה לא יישמר לאורך זמן. ההרגל שלנו לישון על צד אחד בעיקר – שהוא שגורם לא-סימטריה של הפנים – יגרום לכך שחומר המילוי שהזרקנו לצד אחד, יגלוש במהרה לצד השני והמראה הלא סימטרי יחזור.

והשגיאה האחרונה – " תעשה לי כזה". להגיע אל הרופא המטפל עם תמונה של יפהפיה עם שפתיים מושלמות ולבקש לעצב לך "בדיוק כזה". הרופא המטפל איננו פסל. אני יכול לעבות את השפה או לשנות את המבנה, אבל אינני יכול "לברוא" לך שפתיים כבקשתך.
אבל יש סיבה חשובה אפילו יותר. מבנה מסוים של השפתיים עשוי להתאים ולהיראות יפה אצל אחת, אבל ייראה פחות יפה אצל אחרת. הכול תלוי במבנה הפנים.
אז כרגיל, אמרי לרופא מה מטריד אותך, מה את מבקשת – והניחי לו לקבוע, בהתייעצות איתך, מה נכון לעשות.

סרטונים נוספים בנושא:

הטיפ היומי של ד"ר חגי בצר

הטיפ היומי

14 Videos

תשאירי פרטים ואדאג שיחזרו אליך לפרטים

רוצה להתייעץ איתי?

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

דילוג לתוכן