יותר טוב פילינג, הכי טוב פילינג בלייזר

על שיפור במרקם העור – ד"ר חגי בצר מסביר

מי לא שמעה על נפלאות טיפולי הפילינג לשיקום, שיפור ושימור מרקם העור, אבל מי שעדיין לא שמעה על היתרונות של הפילינג בלייזר – כדאי שתראה את הסרטון שהכנתי בדיוק בשביל זה. 
מרקם העור הוא אחד מהדברים שמאבדים מהחיוניות עם השנים. הירידה באיכות וכמות חלבוני העור נותנת את אותותיה והעור מאבד מגמישותו, הופך אפרורי ויבש וכשהפיגמנטציה מגיעה, מרגישים היטב את השנים.

טיפולי פילינג לחידוש מרקם העור

אחד הטיפולים היעילים ביותר לחידוש מרקם העור הוא הפילינג אשר גם ממריץ את העור, אך יותר חשוב מכך מקלף את הפגעים ומותיר שכבה רעננה.

הפילינג בלייזר הוא אחד הדרכים היותר טובות לבצע את הפילינג, הן ברמת הבטיחות, הן ברבדי היעילות שהוא מציע והן בהליך ההחלמה.

בסרטון הבא אני סוקר את נושא הפילינג בלייזר ומסביר מדוע פילינג זה טוב, אבל פילינג בלייזר זה הכי טוב. 

כשאנחנו מדברים על פילינג אנחנו מדברים, בין השאר, על עומקים בשכבות העור.

הפילינג המוכר ביותר הוא כמובן הפילינג המכני, פילינג שטחי אותו מבצעים באמצעות תכשירים (למשל, פילינג גרגרים או מסכת פילינג) שכל יכולה לקנות בפארם ולעשות בבית או תכשירים שבהם משתמשות הקוסמטיקאיות השונות.

אבל אם את רוצה עור מושלם, חלק ונטול פגמים, עם תוצאה שתחזיק מעמד לאורך זמן, כדאי לך להכיר את הפילינג הבינוני שמתבצע במרפאות האסתטיקה שמתאים ברוב המקרים ולרוב הנשים ואת הפילינג העמוק שדורש חדר ניתוח.

המשוואה פשוטה: ככל שהפילינג עמוק יותר – התוצאה טובה יותר, אבל גם ההחלמה תהיה בהתאמה – קשה יותר.

חשוב להדגיש שככל שהבעיה יותר חמורה, למשל, אם הכתמים בעור כהים מאוד, הקמטים עמוקים וכדומה, נרצה להגיע לשכבות העמוקות ביותר של העור, אבל כאמור בדרך כלל ניתן להסתפק בפילינג בינוני אותו מבצעים במרפאות האסתטיקה .

איך עובד הלייזר ולמה הוא השיטה הטובה ביותר לפילינג?

הלייזר מפיק אלומת אור באורך גל מסוים שאורכו נספג בתוך המים ומחמם את המים בתוך הרקמה.

החימום המהיר מביא את הטמפרטורה בבת אחת למידה מאוד גבוהה ובכך מייצר כוויה מבוקרת.

הכוויה מסלקת את העור המת עם הפגמים, הקמטוטים והפיגמנטציה ומאפשרת לרקמה להתחיל להתחדש.
וזוהי רק ההתחלה.

יתרון נוסף של פילינג לייזר הוא שמסביב לאיזור המטופל נוצר אפקט של חימום שמשפר את היכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו.

גם התאים מתחילים לעבוד יותר טוב. החימום מייעל את התהליך כולו פי כמה כי הוא גורם לעור לעצמו גם לייצר יותר חלבונים וגם שהם יהיו באיכות הרבה יותר גבוהה.

וזה עוד לא הכל. יתרון נוסף הוא האפשרות לבצע פילינג פרקציונלי, את בטח שואלת את עצמך מה זה, לכן אסביר מייד: כשאנחנו עושים פילינג שטחי אנחנו מגיעים לשכבה שטחית של העור ולכן אפשר לעבוד על כל שטח העור, כלומר, למרוח את התכשיר על כל הפנים ולהשיג תוצאה אחידה, ללא כאב או החלמה מיוחדת.

אבל בפילינג בינוני אנחנו מגיעים לשכבות עמוקות של העור ונוגעים ברקמה החיה של העור. הטיפול עצמו לא כואב אבל אחריו ניתן להרגיש צריבה ואי נוחות.

כאן נכנס היתרון האדיר של פילינג פרקציונלי – במקום לעבוד על כל שטח העור אנחנו עובדים בנקודות, כמו במעין מטריצה שבתוכה יש איזורים שמקבלים את הנזק ואחרים נשארים בריאים.

בעצם העור שבור לכמה נקודות. את הפעולה הזאת ניתן לעשות אך ורק בלייזר.

היתרון העצום של פילינג לייזר הוא שההחלמה הרבה יותר מהירה מאשר בפילינג כימי שבו משתמשים בחומצות, כי מסביב לכל איזור מטופל יש איזורים בריאים שמעודדים את ההחלמה.

לסיכום, התוצאה שתקבלי היא זהה רק עם הרבה פחות זמן החלמה וחזרה מהירה יותר לתפקוד מלא.

סרטונים נוספים בנושא:

הטיפ היומי של ד"ר חגי בצר

הטיפ היומי

14 Videos

תשאירי פרטים ואדאג שיחזרו אליך לפרטים

רוצה להתייעץ איתי?

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

דילוג לתוכן