פיסול אף ללא ניתוח – ביצוע פיסול

הדגמת פיסול אף ללא ניתוח – זמן קליניקה

סרטון ביצוע פיסול אף בהזרקות לאלית היקרה.
לכל מי שאי פעם רצתה לשנות את מראה האף ושמעה על פיסול האף בהזרקות וללא ניתוח – כמה זה מסובך ועד כמה זה יעיל – הכנתי את הסרטון בדיוק בשבילה.
הפעם בזמן קליניקה – פיסול אף בהזרקות לאלית היקרה.

בסרטון תראי בדיוק כיצד התהליך מבוצע (יש גרסה מצונזרת וללא טשטוש לנוחיותך), ותוכלי לראות כמה השינוי מהיר וללא כאב. אם תרצי גם להבין את השיקולים השונים והאם את מתאימה לפיסול אף, תוכלי למצוא אצלי בערוץ סרטון שבו אני מסביר בדיוק איך מבוצע פיסול האף, מה ניתן לשפר באמצעות ההזרקות ומתי אפשר להסתפק בפיסול אף ומתי ניתוח יהיה עדיף.

נשים רבות היו רוצות לבצע שינוי במראה האף שלהן, אם בגלל גבנון שיש להן, אם בגלל שהוא נראה בעיניהן גדול ואם מכל סיבה אחרת. אם עד לא מזמן האפשרות היחידה שהייתה לשינוי מראה האף הייתה באמצעות ניתוח, הרי שהיום יש אפשרות מלחיצה הרבה פחות ובעלת תוצאות טובות לא פחות (ואפילו יותר) – פיסול אף.

מהו פיסול אף?

עיצוב של האף באמצעות הזרקת חומרי מילוי מתאימים.

מהם היתרונות והחסרונות של פיסול אף מול ניתוח אף?

יתרונות:

  • טיפול הפיך – פיסול אף הוא הפיך. אם המטופלת לא מרוצה – תמיד אפשר להמיס את חומר המילוי, והאף ייראה בדיוק כמו לפני הטיפול.
  • בטיחות – פיסול אף הוא פרוצדורה הרבה יותר בטוחה שאינה מצריכה הרדמה מלאה והתאוששות ארוכה.
  • זמן החלמה – זמן ההחלמה מפיסול אף הוא הרבה יותר קצר מזמן ההחלמה מניתוח.
  • מחיר – המחיר של פיסול אף הרבה יותר זול מהמחיר של ניתוח.

חסרונות:

  • לא מתאים לכל מצב – באמצעות הזרקת חומצה היאלרונית אפשר למלא אזורים שונים באף, כלומר להוסיף נפחים אבל פחות אפשר לגרוע, ולכן מי שמעוניינת להקטין את האף לא תמיד תוכל להיעזר בפיסול אף ותצטרך לשקול ניתוח. למרות זאת, באמצעות פיסול אף ניתן לייצר אשלייה של הקטנה, ולכן במקרים שאינם מצריכים הקטנה מאוד משמעותית – אפשר בהחלט להשתמש בפיסול אף.
  • מצריך תחזוקה – פיסול אף הוא טיפול לא קבוע אשר מצריך חזרה על הפרוצדורה לאחר תקופה. החומצה ההיאלרונית יורדת ועל מנת לשמר את המצב המועדף על המטופלת – יש לחזור על הטיפול.

למרות שני החסרונות הללו, אין ספק שהיתרונות הרבים שיש לפרוצדורה הטיפולית של פיסול אף הופכים אותה לפרוצדורה המועדפת על ידי מטופלות רבות שהטיפול אכן מתאים לתוצאה לה הן מייחלות.

מצבים שונים בהם ניתן לטפל באמצעות טיפול אף:

  • גבנונים – אם מדובר בגבנון שנראה רק ב-90 מעלות התוצאה תהיה הרבה יותר טובה כי אין הגבלה על ממדים אחרים של האף. כאשר הבעיה מופיעה רק ב-90 מעלות אפשר לתקן אותה בנוחות מבלי להשפיע על הרוחב של האף. כשהוא נראה גם ב-45 מעלות הוא נראה גם לצדדים ואם מדובר באף שהוא רחב מטבעו – ברגע שמוסיפים חומצה יכולים להגיע למצב שהאף רחב יתר על המידה. אם כמטופלת את חוששת שמילוי של הגבנון יגדיל לך את האף חשוב להסביר, כי העין שלנו מודדת את המרחק מגשר האף לקצה האף ולכן, כשאנחנו ממלאים את הגבנון אנחנו בעצם מקרבים את המרחק בין גשר האף לקצה האף, והתחושה שנוצרת היא אפילו של אף קטן יותר.
  • יצירת מראה סולד – אף סולד משמעותו אף המורם קצת כלפי מעלה. חשוב לציין כי מה שמשנה באמת זה לא האם הקצה של האף באמת עולה כלפי מעלה, אלא מה שהעין רואה. מראה סולד אפשר להשיג בשני אופנים – הרמה של קצה האף הורדה של בסיס האף.

סרטונים נוספים בנושא:

הטיפ היומי של ד"ר חגי בצר

הטיפ היומי

14 Videos

תשאירי פרטים ואדאג שיחזרו אליך לפרטים

רוצה להתייעץ איתי?

לפרטים נוספים התקשרו

או השאירו פרטים

דילוג לתוכן